Cerrar

Banner registro Emprenemjunts

es | val   

RH en Positiu va triplicar la formació per a l'ocupació en 2021 i ha ajudat ja a més de 1.200 persones a trobar treball

RH EN POSITIU

/ La startup està iniciant la seua expansió en tota Espanya / RH en Positiu va ser triada la millor startup de Pre-Acceleració

Las Naves

Las Naves

Publicado el miércoles, 09 de febrero de 2022 a las 11:10

Mostrar ampliado

RH EN POSITIU

RH EN POSITIU

RH en Positiu va triplicar en 2021 el volum d'hores de formació ocupacional per a la millora de l'ocupabilitat. La startup, que ha desenvolupat una plataforma pròpia especialitzada en la gestió de fòrums digitals d'ocupació i accions de formació, detalla que, en total, les hores impartides van passar de 482 en 2020 a 1.404 l'any passat a través de diferents programes desenvolupats per a Administracions Públiques -sobretot, locals- i altres organitzacions.

Entre els cursos amb més demanda durant el passat exercici, estan els centrats en habilitats digitals en la cerca d'ocupació (que va centrar el 35% de les hores impartides); treball en comerços i supermercats (amb el 24%); operaris de caixa i dependents de productes frescos (amb el 18%); operaris de magatzem hortofructícola; operacions de magatzematge i logística; atenció sociosanitària a persones dependents; cambrers de sala, o atenció al client.

La startup ha desenvolupat una plataforma pròpia especialitzada en la gestió d'esdeveniments digitals, en els quals connecta a persones a la recerca d'ocupació amb empreses que necessiten ampliar la seua plantilla. Els participants reben informació, formació, assessorament individual professional i poden mantindre diverses entrevistes amb empreses durant una mateixa jornada.

Una proposta que li va valdre rebre el premi a la millor startup de Pre-Acceleració de la quarta edició dels programes de l'acceleradora pública de projectes amb triple impacte Col·lab, del centre d'innovació Les Naus. Actualment, forma part dels equips de la cinquena edició del programa d'Acceleració.

"El nostre pas per Col·lab ha suposat un aprenentatge molt gran quant a saber escoltar el client, al mercat i a validar totes les nostres idees. Per descomptat, una de les àrees que més ens han ajudat ha sigut la de planificació estratègica, plantejant reptes a llarg termini i plans d'acció per a poder aconseguir-los", detalla Alberto Heredia, fundador i CEO de RH en Positiu.

Més de 1.200 contractes en els esdeveniments de RH

A través dels fòrums d'ocupació de RH en Positiu, més de 1.200 persones han trobat ja ocupació en la Comunitat Valenciana. Un model validat que està en fase d'inici de la seua expansió a altres comunitats. "Entre el 15% i el 25% de persones entrevistades ixen dels fòrums d'ocupació amb un contracte de treball", afirma Alberto Heredia.

Entre els esdeveniments més rellevants dels últims mesos, estan el fòrum d'ocupació provincial desenvolupada per a la Diputació de Castelló, o la primera edició del fòrum d'ocupació de València Activa.

L'objectiu per a 2022 és començar a realitzar esdeveniments d'ocupació en les principals províncies d'Espanya. En aquests moments, la startup ja està en negociacions amb diversos ajuntaments de Madrid i Castella i Lleó.

"Amb l'evolució registrada en esdeveniments i accions de formació, en 2021 hem duplicat el nostre volum de facturació respecte a 2019. Aquest creixement llança dues conclusions importants: la nostra capacitat per a adaptar-nos i que els nostres serveis són ara igual o més importants que abans de la pandèmia. En aquest sentit, estem molt feliços que l'enquesta de valoració global de l'alumnat dels cursos 2021 llança una puntuació de 9,61 sobre 10. Aquesta qualificació ens motiva per a mantindre el procés de millora contínua en els nostres processos i en les nostres propostes. Després de cada acció i de cada esdeveniment, sempre trobem maneres de fer-ho encara més dinàmic, més àgil i millor per a tots, així que acabem tenint un grau d'especialització altíssim", subratlla Heredia.

"Podríem destacar molts avantatges del nostre servei: l'agilitat, la comoditat, l'estalvi de temps o que evitem milers de desplaçaments i d'emissions de CO₂, etc. Però, sens dubte, el principal avantatge és que tot ho desenvolupem sense perdre el costat més humà de la selecció de personal, perquè creiem en què els Recursos Humans són molt més humans que recursos (i aqueix és el nostre eslògan: més humans que recursos)", conclou.

Missions València 2030

El centre d'innovació Les Naus i la Delegació d'Innovació i Coneixement de l'Ajuntament de València són els responsables de *Missions València 2030, un model de governança de la innovació basat en missions que milloren la vida de les persones. Aquest model de governança conjumina a tot l'ecosistema d'innovació sense excloure a ningú, perquè les missions d'una ciutat, d'un país o de tota Europa s'aconsegueixen des de la diversitat i amb la suma de totes les parts, de tot el talent i de totes les fonts de coneixement.

Recentment, s'ha llançat la primera missió, València Ciutat Neutra, amb l'objectiu de convertir a València en una ciutat climàticament neutra i formar part de les 100 ciutats que la Comissió Europea seleccionarà dins de la missió “ciutats intel·ligents i climàticament neutres”.

 

4.156 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO