Cerrar

Banner registro Emprenemjunts

es | val   

5 claus per a emprendre amb èxit

Alguns consells que et poden ajudar a l'hora d'emprendre

Impulso DP

Impulso DP

Publicado el jueves, 18 de abril de 2019 a las 13:36

Mostrar ampliado

claves-emprender-con-exito

claves-emprender-con-exito

5 claus per a emprendre amb èxit
Vols emprendre amb èxit? No tot el món ho aconsegueix! En aquest post et donarem alguns consells que et poden ajudar a tenir les coses un poc més clares i almenys, afinar un poc millor la punteria però tenint en compte que no hi ha fórmules màgiques perquè el teu negoci funcione. 

Les claus perquè pugues emprendre amb èxit 
Hi ha emprenedors que fracassen una vegada darrere l'altra, però es tornen a alçar. La clau és tenir una idea que puga realment aportar valor a la societat i que estiga fonamentada en un negoci sostenible, escalable i amb una proposta de valor atractiva. 

Aquests són alguns dels punts que has de tenir en compte:

  1. Millora alguna cosa que ja existia

Hi ha gent que està convençuda de crear alguna cosa nova, però un negoci nou no té per què funcionar. De fet, pot ser que no tinga quasi mercat o que no arribe del tot a quallar. Per això, la millor manera de reduir riscos no és tenir una idea de negoci nova, sinó millorar una idea que ja existia al mercat i millorar-la o potenciar-la. 



2. Busca finançament

Al principi, qualsevol projecte emprenedor necessitarà finançament. Els projectes digitals poden paréixer senzills de posar en marxa, però no necessàriament és així. El teu projecte d'emprenedoria o startup necessitarà segur un bon growth hacker que t'ajude a créixer en el mínim temps possible, a més que hauràs d'invertir en altres aspectes importants. 


3. Automatitza les tasques necessàries.

Tot el focus de la teua atenció al principi hauria d'estar a aconseguir nous clients i atraure tràfic a la teua web o app. Per això et recomanem que no t'obsessiones amb tasques administratives, perquè administrar no és emprendre encara que siga absolutament necessari. 
Per contra, t'animem al fet que utilitzes un sofware de gestió documental per a aquest tipus de tasques de gestió de documents i administració del teu negoci. 



4. Estableix un pla de creixementç

Perquè el teu negoci emprenedor creixa, has de vendre, vendre i vendre. Per això necessites tenir un pla de vendes, ja que no pots simplement asseure't en la cadira de la teua oficina a esperar que l'èxit et caiga del cel per art de màgia. 

Al principi hauràs de treballar intensament, probablement passaràs algunes nits sense dormir, però en qualsevol cas segueix endavant i tracta de complir els teus objectius fins que tingues un sistema assentat i consolidat.



5. Intenta no morir d'èxit.

Hi ha empreses que directament moren d'èxit. No estan preparades per a proveir a una gran quantitat d'usuaris. Has de tenir un pla per a quant això succeïsca. Si la teua aplicació o la teua app comença a anar lenta, molts dels teus usuaris ho notaran i això tindrà repercussions negatives. Tracta d'esmenar-lo. 

Consideres que tens un negoci exitós? Conta'ns-ho als comentaris!

9.646 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO