Cerrar

Banner registro Emprenemjunts

es | val   

Perquè la teua Start-up no creix?

Preparat per al gran desafiu del creixement exponencial?

Impulso DP

Impulso DP

Publicado el jueves, 19 de abril de 2018 a las 18:34

Mostrar ampliado

Startup que no crece

Startup que no crece

El gran desafiu de moltes start-ups és el creixement exponencial. Les empreses solen treballar en aquest aspecte durant els primers anys, i a vegades, pot ser que no arriben a veure beneficis fins molt temps després. La figura de grow hacker ajuda durant aquest procés a la startup per aconseguir un creixement amb la major rapidesa i optimitzar la inversió.

Quin és el camí més ràpid per arribar al teu destí? Com augmentar els visitants de la teua aplicació o startup, si acabes pràcticamente de començar i ningú et coneix? A aquest post veurem algunes idees que et poden resultar molt útils.

 

Les raons per les quals la teua Start-up no creix

Els motius per els quals la teua Start-up no creix poden ser diversos:

  • La teua web ja porta un temps activa i estàs realitzant accions però no encertes amb la teua estratègia de màrqueting per atraure usuaris. Es possible que necessites ajuda d’un consultor de màrqueting online per a definir els teus objectius, estratègies i accions.
  • La teua web és completament nova i ningú la coneix. Encara no has realitzat accions de màrqueting en buscadors per augmentar el tràfic. D’eixa banda, hauries d’analitzar el més prompte possible les teues possibilitats i fixar una estratègia que t’ajude a atraure tràfic mediant SEO i/o SEM.
  • Pot ser que el problema siga el propi servici. Es a dir, si ofereixes un software com a servici i aquest, en sí mateixa, no resulta atractiu per a l’usuari que el prova, independentment de les accions de màrqueting que realitzes, tindràs molts problemes per a créixer. Hauries d’implementar millores i optimitzar la teua aplicació per a millorar l’experiència de l’usuari.

 

Què és necessari per a que la teua Start-Up cresca

En qualsevol dels casos, han de tenir molt clar que necessitaràs temps, inversió i una estratègia definida i constant que t’ajude a construir un negoci sostenible.

Sobre tot, has de fixar-te en quin és el teu públic objectiu i en les seues necessitats. Hi ha aplicacions web que es popularitzen ràpidament per les seues pròpies característiques i per l’excel·lent experiència de l’usuari que ofereixen. En aquest sentit, una bona aplicació + un bon màrqueting té molta repercussió i viralitat.   

Si l’aplicació web ja és bona i eficaç, es tractaria de buscar la màxima viralitat. Per exemple, amb els programes d’afiliats o els referits. Si ofereixes un descompte als nous usuaris que arriben a través de l’enllaç que li ha enviat un amic, com fa per exemple, Airbnb, construiràs relacions amb clients potencials on tot el món ix guanyant.

Altra cosa important: treballa a fons la teua aplicació mòbil i l’experiència d’usuari, has de tenir present que al món online de hui està cada vegada més enfocada al smartphone.

 

Quin altres aspectes consideres essencials per a que una start up cresca?

 

4.803 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO