Cerrar

Banner registro Emprenemjunts

es | val   

Quines tècniques utilitzar per fidelitzar els meus clients?

Fidelitza els teus clients per augmentar les teues vendes

Publicado por jtormo
viernes, 31 de julio de 2015 a las 10:21

Existeixen múltiples tècniques per aconseguir la fidelització dels teus clients, però has de tindre en compte el perfil del consumidor tipus abans de posar-les en pràctica. D’entre estes tècniques destaquen els programes i les promocions de fidelització.

Els programes de fidelització es poden definir com a un vincle comunicatiu entre els teus clients i el teu negoci. Alguns d'ells són:

  • Targetes de fidelització: es tracta de premiar el consum amb premis, amb l’estratègia «si consumeixes els meus servicis o si compres els meus productes, et faig regals». Este tipus de targetes ofereixen als titulars una sèrie d’avantatges addicionals com per exemple descomptes, punts bescanviables per regals o fins i tot la devolució d’un tant per cent de les seues compres.
  • Cupons descompte: l’usuari pot retallar un cupó i obtindrà una rebaixa en el preu d’algun producte o servici de l’establiment.
  • Regals: el client es beneficia de l’avantatge de rebre un regal, el qual pot estar vinculat o no a l’activitat de l’empresa. Este sol oferir-se com a agraïment de la compra o l’ús d'un producte o servici de l'establiment.
  • Punts per compra: permeten obtindre una sèrie de beneficis en temps real.

D’altra banda estan les promocions orientades a la fidelització. Estes tenen com a objectiu la repetició de la compra. En destaquem algunes:

  • Promocions periòdiques: promocions organitzades cada cert temps: setmanals, quinzenals, mensuals… Per exemple, hi ha multitud d’establiments que tenen el «dia de l’estudiant», dia en què els ofereixen preus i descomptes.
  • Promocions per import mínim: promocions el premi de les quals (descomptes, regal, punts...) s’estableix a partir de la compra d’un import mínim.
  • Captació mitjançant prescriptors: es tracta de captar nova clientela mitjançant la prescripció de l’actual amb promocions. A molts gimnasos ofereixen descomptes als clients actuals si aconsegueixen que algun conegut es faça usuari de les instal·lacions.

 Si vols conéixer més sobre este tema, pots consultar el manual Captación y fidelización de clientes.

7.458 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO